Αναλαμβάνουμε την συγγραφή κειμένων, τα οποία καλύπτουν ένα ευρύ πεδίο αντικειμένων. Η ύπαρξη επαγγελματικού περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας αν επιθυμούμε η ιστοσελίδα μας να είναι φιλική στις μηχανές αναζήτησης. Οι κανόνες που θέτουν οι ίδιες οι μηχανές αναζήτησης, όσον αφορά την κειμενογράφηση, είναι ιδιαίτερα αυστηροί. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν την διαφορά. Με σωστό σχεδιασμό και ακολουθώντας κατά γράμμα συγκεκριμένες τεχνικές, επιτυγχάνουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
…Όταν ο Bill Gates το 1996 έλεγε πως το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς, προφανώς είχε στο μυαλό του την σημερινή εποχή. Μην υποτιμάτε την δύναμη ενός σωστού κειμένου.
Η κειμενογράφηση μίας ιστοσελίδας μπορεί να χωριστεί σε 2 κατηγορίες.
α) Στατικές σελίδες. Είναι τα κείμενα που θα χρησιμοποιηθούν σε στατικές σελίδες (περιγραφή υπηρεσιών, ποιοι είμαστε κ.α.). Το ύφος που θα χρησιμοποιηθεί πρέπει σίγουρα να αντιπροσωπεύει την ταυτότητά σας και να αναδεικνύει την επιχείρησή σας.
β) Άρθρα. Είναι το blog της ιστοσελίδας μας, το οποίο πρέπει να ενημερώνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Εκεί ο χρήστης μπορεί να διαβάσει θέματα επικαιρότητας σχετικά με το αντικείμενό μας αλλά και να του δώσουμε απαντήσεις σε πιθανές απορίες. Αυτό έχει πολλαπλά οφέλη τα οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Για να μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας, έχουμε 3 βασικούς κανόνες:
Λέξεις κλειδιά
Επιλέγουμε εξ αρχής που θέλουμε να επικεντρωθούμε και σχεδιάζουμε την ιστοσελίδα στοχεύοντας στις λέξεις κλειδιά. Ο σωστός σχεδιασμός είναι η μισή δουλειά.
Εργαλεία ελέγχου
Χρησιμοποιούμε επαγγελματικά εργαλεία που μας δίνουν online συμβουλές για την βελτιστοποίηση των κειμένων μας.
Συνεχής εκπαίδευση
Τα δεδομένα αλλάζουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Συνεχώς προστίθενται νέες απαιτήσεις και είναι αναγκαίο να γνωρίζουμε όλες τις εξελίξεις ώστε τα κείμενά μας να ξεχωρίζουν.