Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. SEO χωρίς σωστά κείμενα δεν υφίσταται. Τι εννοούμε όμως με τον όρο “σωστά κείμενα”; Η Google έχει την δυνατότητα να διαβάσει και να κατανοήσει το περιεχόμενο. Όταν αυτό το περιεχόμενο είναι σωστά δομημένο, τότε είναι ευκολότερο να το διαβάσει, να το καταλάβει και…να το ανεβάσει στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Αυτό δεν είναι το ζητούμενό μας; Πάμε να δούμε 5 τρόπους με τους οποίους η κειμενογράφηση SEO μας βοηθάει να το πετύχουμε.
- Προετοιμασία. Πριν καθίσετε να γράψετε πρέπει να έχετε ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα στο μυαλό σας. Γιατί γράφετε αυτό το κείμενο; Ποιος θα το διαβάσει; Τι ύφος πρέπει να χρησιμοποιήσετε; Ποιον σκοπό εξυπηρετεί;
- Πρωτότυπο και σωστά δομημένο περιεχόμενο. Σχεδιάστε στο χαρτί πρώτα την δομή που πρέπει να έχει το κείμενό σας. Οι παράγραφοι πρέπει να εξυπηρετούν μία λογική σειρά. Τότε θα είναι ευκολότερο και για την Google αλλά και για τους αναγνώστες να πάρουν τα μηνύματα που θέλετε. Η χρήση τίτλων είναι επιβεβλημένη. Η χρήση των λέξεων κλειδιών πρέπει να γίνει με μέτρο γιατί αλλιώς μπορεί να έχει τα αντίστροφα από τα επιθυμητά αποτελέσματα.
- Μικρές προτάσεις. Μην ξεχνάτε πως οι περισσότεροι χρήστες θα συνδεθούν από κινητά και tablets. Έχετε διαβάσει ποτέ ολόκληρη πρόταση 40-50 λέξεων στο κινητό; Πιθανότατα θα βαρεθήκατε στα μισά και θα σκρολάρατε προς τα κάτω. Οι προτάσεις πρέπει να είναι maximum 20-25 λέξεις.
- Χρησιμοποιήστε τα σωστά εργαλεία. Δεν αρκεί να νομίζουμε ότι έχουμε γράψει ένα καλό κείμενο. Πρέπει να μας το επιβεβαιώσει και κάποιο ειδικό εργαλείο που θα είναι σε θέση να κάνει τους απαραίτητους ελέγχους και θα μας προτείνει βελτιώσεις.
- Βάλτε επίλογο. Ακόμα και ο αναγνώστης που θα βαρεθεί να διαβάσει όλο το κείμενο, μπορεί να δει…το τέλος. Αφιερώστε μία παράγραφο στο να κάνετε μία σύνοψη του περιεχομένου.
Εν κατακλείδι…
Δεν πρέπει να συγχέουμε την κειμενογράφηση SEO με την συγγραφή ενός οποιουδήποτε κειμένου. Για να το πούμε απλά, το ότι ένας συγγραφέας μπορεί να έχει γράψει ένα πολύ καλό βιβλίο, δεν το κάνει αυτόματα και ικανό να γράψει τα κείμενα της ιστοσελίδας μας. Ο άνθρωπος που θα το αναλάβει πρέπει να έχει γνώση των κανόνων που θέτει η Google.