Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στην δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος. Αυτό σίγουρα είναι καλό για τους χρήστες που έχουν πληθώρα επιλογών. Από την άλλη όμως, ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί πολύ και για να ξεχωρίσει ένα eshop απαιτεί συγκεκριμένες ενέργειες και καθημερινή ενασχόληση. Η δημιουργία ενός eshop είναι σα να ανοίγεις ένα νέο κατάστημα. Οπότε πάμε να δούμε 5 πράγματα που θα το βελτιώσουν ώστε να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
1. Αξιοπιστία
Για να φτάσει στο σημείο ο χρήστης-πελάτης να κάνει μία πληρωμή ηλεκτρονικά, θα πρέπει να νιώσει ότι δεν κινδυνεύει. Προσπαθείστε να μπείτε λίγο στην θέση του. Θα δίνατε ποτέ τα στοιχεία της κάρτας σας κάπου που δεν σας ενέπνεε εμπιστοσύνη; Προφανώς και όχι. Η εμπιστοσύνη του χρήστη κερδίζεται με δύο τρόπους: α) Πρέπει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να είναι προσεγμένο και λειτουργικό. Αν κάτι δεν δουλεύει όπως πρέπει, δύσκολα θα μας εμπιστευτούν.
β) Πρέπει να ισχυροποιήσουμε το brand name μας. Αν είμαστε γνωστοί, σίγουρα θα γίνουμε και πιο εύκολα αξιόπιστοι.
2. Mobile friendly
Για την ώρα οι αγορές από υπολογιστές είναι περισσότερες αλλά αυτό θα αλλάξει μέσα στα επόμενα χρόνια. Οι μελέτες δείχνουν πως οι χρήστες έχουν αρχίσει και εμπιστεύονται τις αγορές μέσω κινητών με γοργούς ρυθμούς. Οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες σας, θα επισκεφτούν το eshop σας από το κινητό τους οπότε αν θέλετε να έχετε πιθανότητες να αγοράσουν τα προϊόντα σας, πρέπει να έχετε και mobile friendly ιστοσελίδα.
3. Εγκαταλελειμμένα καλαθια. #not
Είναι πολλές οι περιπτώσεις όπου ο χρήστης γεμίζει το καλάθι και μετά…απλά φεύγει από την ιστοσελίδα. Υπάρχουν αρκετά εργαλεία με τα οποία μπορείς να έχεις αυτά τα στοιχεία και να επικοινωνήσεις μαζί του παροτρύνοντάς τον να ολοκληρώσει την αγορά του. Εκμεταλεύσου τα!
4. Αξιοποίησε τα social media
Τα social media έχουν τεράστια δύναμη και πρέπει να τα εκμεταλευτείτε. Προφανώς, εκεί μπορείτε να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας σε ένα ευρύ κοινό. Εκτός αυτού όμως, πολλοί πελάτες επιθυμούν μία πρώτη επικοινωνία πριν…σας εμπιστευτούν όπως είπαμε και στην αρχή. Φροντίστε να είστε ευγενικοί και φιλικοί ακόμα και απέναντι σε κακοπροαίρετα σχόλια. Αν τσακώνεστε, σίγουρα δεν θα κερδίσετε.
5. Email marketing – notifications
Οι πληροφορίες που δέχονται οι χρήστες σε καθημερινή βάση είναι πάρα πολλές. Φροντίστε να μαθαίνουν έγκαιρα τις προσφορές σας. Για να γίνει αυτό μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο καμπάνιες με email όσο και notifications. Φρόντίστε να δημιουργήσετε τις λίστες σας. Όσοι περισσότεροι λαμβάνουν τα νέα σας, τόσο αυξάνονται και οι πιθανότητες να έχετε κέρδος.